Budak Comel Yang Singgah

Sunday, December 25, 2011

SWEET KE SENGAL?

Assalamualaikum.
selamat malam semua.
hee.
mula dah aku nak merapu. ngee.
di malam yg 'cool' ne, aku sdang mdengar lagu.
lagu apa?
lagu Troublemaker, HyunA. beshh gilerrrr! ^_^
sambil gelak ketawa mdgar kajen aku yg sdang bgayut ngan bf dia. erk?
sgt2 'menggelikan' apabila bbudak bwh umo 18 taon ber'chenta'. aha.
mgalahkan akak sepupu dia jer. >.<"
ahaha. 
but at the same time, jeles jugak tgok budak ney bgayut.
aku tak plak ada nak bgayut lelama camni. =.="
grrrr. x kisah ar. 
korang rasa, bebudak yg dh ada kapel skang sweet ke sengal??
bagi aku, kekadang sweet, kekadang sengal.. aha..
ye la, masih lg bwh umo 18 taon. dh 24 jam bgayut dalam bilik.
meremang bulu roma..
=.="
apa pun, biarkn jer la. asalkn bebudak ney bahagia.
okay la. setakat ni sja aku menaip utk malam ni. 
entri seterusnya, of course akan ada. bila aku online jer la. hikhik
cuti dah nak abis. jom kembali ke kolej kediaman! (pepura happy)
bye guys!
see u next tyme!
take ur tyme to enjoy ur holidays, bebeh! ^_^
annyeong!





0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages