Budak Comel Yang Singgah

Sunday, December 16, 2012

Wedding Day | Encik Shuhaimie Sarail | Part 1

Assalamualaikum.
Alhamdulillah, masih diberi kesempatan tuk join travelling + misi memeningkan kepala + jalan jauh.
hewhew. 
mansau-mansau gi Kota Belud, join rombongan pengantin Pakcik Syimie @ Shuhaimie.
tujuan utama ialah tuk ambik gambar sesuka suki ati mak datok nenek aku.
mak aihhhh. kemain lagi ayat aku pnjg berjela 10 kilometer jauh ke timor tengah ye.
tuk malam ni, aku just share gambar cket je dulu.
so, dis is part 1.
kepala aku sakit giler rase cam nak pecah dah. sbb tu laa share gmbr cket je.huhu
tunggu upload gambar ni pun dh setengah mati. ko ingat senang. aku je yeyeo nak share.
walaupun cket, tetap gak aku share kan.?
xpe la, kali ni aku share gambar aku ngan kazen, makcik, mama, adik, lembu, kerbau, dan yg berkaitan. miahahahaha.
merapu sebanyak yg mungkin. :p
now, sila usha gambar cute mute kitaorg. then, tomorrow, insyaALLAH akan ada part 2 pulak.
ekekekeke.
*
*
*


keta pengantin :D


bunga manggar :D


Me | Mama | Little Sis | Cousins


Cousin | Me 




Me :)


Me | Mama | Little Sis | Cousins. again. :)




Little Sis | Cousin


Cousins | Auntie

Dalam kesempatan ni, mohon semua pembaca blog aku tuk sama-sama mendoakan agar keadaan nenek sedara aku yg berada di Damai Healthcare baik-baik saja. tak dapat nak singgah jenguk disebabkan beberapa kekangan yg x dapat dielakkan. *baru dapat berita bhwa keadaan beliau bertambah kritikal.* Mohon doa dr kalian semua. Sekian, terima kasih. :)



0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages