Budak Comel Yang Singgah

Monday, August 12, 2013

Dulu. Kini. Selamanya. :)

Assalamualaikum

rujuk gambar di bawah, sudah semestinya aku bersama para sahabat yang sudah semakin dewasa. malah semakin matang gitu. tapi, bila saja bertemu semula, ketidakmatangan itu wujud. eh?
pada masa saat ketika ini, aku sebenarnya siap-siap nak gi berayeeee bersama family ke Beaufort.
tetibaaa dpt satu semes dari dearest Munawwarah, dia kata nak mai rumah aku.
maka, aku pun gembira sesuka hatinya. 
pada mulanya ku ingat Muna ngan Dina je yang datang. sekali tengok, Dayang pun ada sekali. yeay!
bertambah eksaited habaq hang!
pada masa saat ketika ini jugak laa aku tgah try pkai shawl ala-ala Dena Bahrin gitu.
bley laa menjadi juga, walaupun agak kurang kecomelanku di situ. eh?
apapun, aku sangat sayang mereka-mereka ini. 
thanks my sayang! 

Sahabat Selamanya :) 





0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages