Budak Comel Yang Singgah

Monday, September 5, 2011

RAYA 2011

Assalammualaikum..
yoyo oo~
hari ni dah masuk 7 Syawal. mak aih.. x sedaq naa...
pejam celik pejam celik, dah seminggu beraya..
aku kat sini pulak dah homesick dan dengan jayanya aku merancang nak balik rumah pada...
HUJUNG MINGGU INI.
yahoo!
kesukaan betol. lawak cecobe. =.="
tyme raya? apa lagi. jenjalan sampai tak ingat dunia.
hisy, xde la smpai camtu sekali.
hihi.
raya tahun ni aku beraya ngan kengkawan, walaupun tak segerombolan, yg penting jumpa mereka itu.
heee...~
ada jugak laa snap2 gambar tyme raya, tapi tak laa happening sgt cam orang lain.
siap ambik gambar studio laaaa, ape laaa..
gambar ngan bf?
oppssss. xdanya aku ambik gambar ngan bf.
kui3.
ambik ngan adik aku yg agak gediksss jer laa..
baju raya lak tak laa secantik bidadari. ala kadar jer.. 
biar laa besederhana.. tak gitu?
okie, now, cuci-cuci mata ngan gambar2 aku yg agak sememeh + tak cantik.

jjang!

mummy + daddy : love them! <3

aku ngan adik aku yang gedikssss~

with my mummy daddy~

jejaka dalam famili.
(adik aku yg satu lagi taknak join sesi fotografi. ngok ngek toi.)

with my "child". hihi. :p

kengkawan aku yang agak kecik dari aku. suka toi buat lawak cecobenya itu. ekekekeke~

second cloth~ gedikss sat nampak kamera. ;p

wuuuu~~ 

aku suka gambar ni. tapi macam bukan aku jer. =.="

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages