Budak Comel Yang Singgah

Wednesday, September 28, 2011

PENGALAMAN PERTAMA

Assalammualaikum.
hye hye para pejalan kaki di sekitar lalu lintas blog ini.
apa khabar anda?
diharap sihat-sihat belaka ya pakcik dan makcik sekalian.
termasuk adik-adik yang comel-comel belaka.
cerita hari ini adalah untuk suka suki sahaja.
tiada kaitan pun dengan manusia di sekeliling anda, sama ada yang hidup mahupun yang mati.
opsss. maaf.
sekiranya berkaitan, itu bermakna, kerana DIRIMU BEGITU BERHARGA.opss. kerana dirimu terlalu glamor.
wekkk.
gila-gila statement aku.
maaf la erk wahai pengguna lalu lintas blog Miszawana yang dihormati sekalian.
saja ingin menyelitkan unsur kelucuan di situ walaupun ianya tidak lucu.
erghhh!
agak ketekanan melanda diri pada waktu ini.
kerja-kerja yang tertangguh perlu disiapkan. ditegaskan, perlu DISIAPKAN!
fuhhh!
tegas gila der...
apa celupp nak cakap lelembut macam boboy gugurl kat sni. wekkk.
sweet sangat laa... =.="
sebenarnya aku agak malas nak bercerita ceriti kat sini dah. opsss, bukan bukan!
maksud aku, aku takda idea.
hihi.
maaf maaf maaf! (style Nabil laa sangat.. )
aku nak kongsi gambar-gambar sebenarnya semasa pameran kitaorang. pameran Literasi Bahasa.
sangat memerlukan tenaga yg agak banyak.
lerrr. betapa penatnya aku pada hari itu. oh mak datuk! =.="
jom intai gambar di bawah.
*
*
*
*
*

Stesen milik kami. label agak buruk, tapi penyampaian kira ok la...~




BBM kitaorang - Amna jugak laaa...
BBM ini telah dibeli dan ditempah lagi.. OMG~

ntah apa ntah.. =.="


gambar candid


gambar tyme angkat meja. ntah laa manusia mana ambik gmbr ney. ;p

gambar palingg aku suka! credit to Ameerul Asyraf for dis pixcha!
thanx bebeh! :)

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages