Budak Comel Yang Singgah

Friday, October 7, 2011

BIG PHASE 2 - SK.BUNGA RAYA, KENINGAU












Assalamualaikum.
aloha! yoyo hoy saja aku mengupdate belog pada kali ini. saja ingin mengisi semula page-page yg kosong selama ini.
sebenarnya byk benda aku nak update, tapi apakan daya, masa tidak mengizinkan.
kali ini, aku agak tekanan ulangkaji untuk U.A.K..
so, ambik masa sikit tuk update belog.
kali ini, update pasal BIG a.k.a Bina Insan Guru Fasa 2.
aku rasa BIG kali ini la aku agak "manja" ya kengkawan.
tyme ini jugak la aku menangis kerana jari tercucuk duri kayu.
cis. memalukan.
tapi nak buat macamana. memang aku ni jenis yg cepat nangis.
byk benda yg aku buat pd hari berkenaan.
oh ya, BIG kitaorg tu pada hr sabtu bersamaan 02 Okt 2011.
di samping tu, ada jugak la aku selitkan gambar-gambar tuk kenangan.hikhik.
antara benda yg aku buat...
PINDAH PONDOK! yehaaa!
bangga gilaaa. hoho. 
tebang pokok aku x try gink. serammmmmm... =.="
lg satu, aku mjadi tidak keruan apabila salah seorg rakan aku tiba-tiba mhulurkan tangannya di hadapanku.
guess what inside her hand..
CACING!! apa lagi, marathon laa aku keliling sekolah dan hampir menangis.
hukhuk
gilaa gilaa bukan?
dah dah, merapu pulak dah. selebihnya, biar la menjadi memori antara aku dan rakan-rakan.
thanks guys, for de awesome day.
:)
aku yg sentiasa "alert" dengan kamera.




0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages