Budak Comel Yang Singgah

Friday, October 21, 2011

::ENTRI NTAH APA NTAH::

Assalamualaikum..
hye hye.
aku datang merapu lagi.
hoho.
maklumlah, cuti dah dekat. kalau kat rumah takda masa nak memblogging ni.
walaupun sudah tengah malam, aku masih belum tido lagi. yeah!
sesuka suki aku jek.
=="
bukan apa, pening membuat laporan yang agak bertimbun dan memprint segala nota-nota untuk ulangkaji.
erk?
ulangkaji?
cakap pasal ulangkaji, aku takda buat sikit pun ulangkaji untuk kuiz.
atoiii!
siap laa kali ni.
=="
berserah jek la. ada jugak aku buat ulangkaji sikit.
keja aku dari tadi survey-survey pasal tudung jek.
takda keja lain kan?
hoho.
cakap pasal tudung, aku jelezzz tengok Heliza Helmi.
ye ar, cantik. comel. 
sekius me, sapa yang rasa diri dia cantik macam Heliza Helmi tolong jangan perasan erk.
Heliza Helmi lagi cun!
opss!
tudung tu dah menjadi kebiasaan bagi mereka yang selalu pakai tudung. erk?
merapu gila aku.
aha. saja laa letak gambar ni sebab aku suka pakai tudung. peace!
okie la. daripada aku duk merapu, baik aku pegi isi baldi aku dengan air. kang sat lagi takda air, mampuih aku.
agak malas nak turun ke tangki simpanan.awal pagi konfirm sejuk beb!
pastu kalau tak mengantuk, better aku packing barang-barang tuk balik kampung, kan?
sweet lerrr..
okie la. aku nak choww dlu yer. bsok kalau sempat aku buat entri sebanyak yang mungkin.
oyasuminasai! :)


1 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Pages