Budak Comel Yang Singgah

Monday, October 17, 2011

WEDGES LOVERS!

Assalamualaikum.
hye hye.
aku berkecimpung lagi dalam dunia belog ini. mak aihh.. kemain lagi ko Yuz.
=.="
okie okie. kali ni tajuk entri pasal Wedges Lovers.
iyeppp! aku memang pencinta wedges!
thanks to my dear friend, Kate sbb kenalkan aku ngan mende ni. hihi.
guess what?
aku nak share beberapa gambar wedges yang memang CUNNN gilerrr beb!
perghhhh!
sukar utk diungkapkan dengan kata-kata.
hehe.
jom usha yob!
*
*
*
ni paling CUN di mata aku. semmat giler!
cute! ^^,
wow!
ni SWEET!!
aku nak try ni!
perghhh! burberry pnya wedges!!!
wow!
CUN!
fulamakkk!!!
aishhh! cantikkkkk~~~~
sweet~~
wow! my fevret colour!!! 

dah tgok kan?? semmat tak?? perghhh! tgu tahun dpan, aku try usha kat KK tuhh...
eee, geram gila aku tgok mende-mende ni...
aishh...
=.="

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages