Budak Comel Yang Singgah

Sunday, October 16, 2011

::MY DREAM::

Assalamualaikum..
another post again. hihi.
kali ni hatiku ingin berbicara tentang impianku. chewaahh!
kalau nak merapu, memang laa aku suka.
kalau presentation, bgegar gilaaa weii!
hoho. :p
okie okie. berbalik kepada entri utama yerr ibu-ibu bapak bapak sekalian.
jika diceritakan smua impian aku, fulammaaakk. byk giler..
jadi, aku cuma nak share yg biasa-biasa jer.. okie..? ;)
*
*
*
first, aku nak sangat pegi KOREA + JEPUN!
wink2!


second, aku nak sangat try test driving sejibik keta FAIRLADYZ!
kalau jadi hak milik kekal aku apa salahnya kan?


third, aku nak sangat sejibik MACBOOK pling canggih! (angan-angan lebih!)


okie! itu adalah angan-angan besar aku yg tidak mustahil tuk dicapai. ye ke? aisehmen... risau~~
korang rasa aku bley dapat tak?
insyaAllah, kalau usaha lebih, pasti akan tercapai. :)
doakan ya. ^__<


0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages