Budak Comel Yang Singgah

Monday, October 17, 2011

WHAT THE H***??!!!

Assalamualaikum.
hey hey hoy!
apabila aku mula bosan. ini la yang akan aku buat.
edit gambar + dengar lagu + menulis di belog terchenta ini.
lagu apa? 
op coz KPOP. hoho.
tidak la addicted. cumanya tukar hangin. sebelum ni dengar lagu SITI NURHALIZA jek.
aku bosan terlantar atas katil yang dicintai itu. besok pula kena pegi hospital lagi.
aku bosan makan ubat.
tapi nak buat macamana. isk3.
okeh2, beralih kepada entri kita.
eh, tajuk takda kena mengena tau. sja letak tajuk cenggitu.
tapi cam tak gempak ye dak?
hoho. 
korang nak tgok x gambar aku baru edit?
sat naa...
jjang!!
*
*
*
*


sambil-sambil aku menaip sesuka suki di belog ni, aku agak jatuh cinta dengan lagu dari belog kawan aku ni.
apa lagi, layannnn~
hoho. 
okie la kengkawan semua. sampai di sini dlu pertemuan kita pada kali ini.
nanti aku update lagi naa..
adios~


0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages