Budak Comel Yang Singgah

Sunday, October 9, 2011

PLEASE WAKE UP! STOP TALKING ABOUT ANOTHER!

Assalamualaikum.
slmt pagi bapak-bapak ibu ibu sekalian.
hari ini aku ingin mencoretkan luahan hatiku di belog ini.
guess what happen today..
lerrr. dengki org ngan kita takkan pernah habis sampai bila-bila.
aha.
apakah perasaan anda apabila niat baik kita disalahertikan?
tentu terkilan bukan?
tidak mengapa, think positip.eh, positif.
tidak juga aku terhegeh-hegeh nakkan kau. opss. silap.
kerana dirimu begitu GLAMOR? hak elah.
jangan nak perasan nyahhh... kau ingat dunia ini pentas lakonan di mana kau la watak utama seutamanya?
 nak kata muka macam HELIZA AF, cis. perangai tak serupa lak.
nak kata lawa, tapi mulut, puihhh. geli geliman aku jooo...
kau kira diri kau hot sgt? hoho. perasan!
sory la erk. takda niat aku nak mencaci ekau.
ekau tuu yg bprngai mcm......
hoho. 
oit! ckup la aku merapu bukan-bukan dlm belog ni.
manusia skang tak reti bsyukur.
anyway, jaga la kata-kata kau erk. kalau berani, ckp dpan2, bukan ckp belakang.
adios~

3 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

  1. yeah ! betul jugak kan manusia skg ni :) hoho

    ReplyDelete
  2. hoho. itu la realiti manusia skang! :)

    ReplyDelete
  3. Dilarang memaki. Biarkan dia dengan dosa-dosanya. Maafkan saja dia. The greatest revenge.

    ReplyDelete

Pages