Budak Comel Yang Singgah

Monday, March 26, 2012

#SENANGHATIGOYANGKAKISUKASUKI

Assalamualaikum. bersua lagi kita di warkah yang tidak sepuitis warkah insan-insan lain ini. cheewaah.!
ayat aku memang tak boleh pakai kot. haha.
aku bukan la orang yang hot. besa-besa jer pun. takde la ramai sangat yang nak tengok blog aku ne hah..
bak kata orang, bakal chekgu kot. padahal keja merapu jer. hihi.
dipendekkan cerita, ne aku nak story mory pasal BAUCER BUKU.

kitaorang dapat BAUCER BUKU.! within this week okie! haha.
punya la senang hati. tapi belum la senang hati sangat kot. elaun buku belum dapat kan.
ngeh3.
terima kasih kepada pihak berkenaan, kerana memberikan baucer buku thadap pelajar IPG macam aku ne hah..
syukur alhamdulillah. :)
#senanghatigoyangkakisukasuki.

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages