Budak Comel Yang Singgah

Tuesday, March 27, 2012

#VANILACOKLAT

Assalamualaikum.
hye hye hye!
hari ni hari selasa, hari yg aku rasa agak okeh la.. *esaimen htr mgu dpan.yeahh!*
bila la aku nak start buat esaimen neh. adoyaiii...
asyik-asyik layan vanila coklat jer..
sweet kot drama tuu.. hikhik.
perangai aku sma kot ngan Zara. suka marah-marah. *dulu jer, skang tak kot. yeke??*
tapi yang paling sweet of coz la Aiman Hakim kan..
pandai gilerr pujuk n ambik hati Zara..
kalau laa aku ada future husband cam dia neh,bahagia gilerr aku. *berangan*
tapi tak best laa kan kalau sweet-sweet lelaki tuu kjap jer..
dah 20-3- tahun usia pkahwinan, suka marah-marah kat isteri pulak.
dah konfirm-konfirm tak sweet lagi dah.!!
aku rasa tak nak laa kahwin awal. nak tunggu Aiman Hakim. weeee.!

*sila jangan muntah selepas membaca entri ini.!*

sweet kan Aiman Hakim? lalalala :p
#dilarang meniru aksi ini bagi mereka yang belum berkahwin. take note ya! ;p

entri dibebelkan oleh : Miszawana

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages