Budak Comel Yang Singgah

Tuesday, January 17, 2012

KEGEMBIRAAN SEKETIKA. cheh!

Assalamualaikum..
selamat pagi para pembaca sekalian..
pagi ini aku agak lambat sikit bersiap. tak ubah seperti siput yg sedang rileks sambil minum kopi O.
mentang-mentang la kelas awal pagi batal. xD
actually kelas pagi ini ditangguhkn ke hari Khamis, memandangkan jadual hari Khamis itu amatlah "padat".
sehinggakan masa untuk Running Man pun xda. kunun. haha.
kelas batal konfirm la aku happy. dapat "bertenang" seketika.
yg aku tak happy ialah PRESENTATION.
=.="
perlu membuat perbincangan lagi. persediaan lagi. kalau tajuk TITAS sebelum ni, aku main redah jer bcakap depan audience.
kali ni, perlu bdepan pula ngan audience dr kelas PJ.
*(siap la dorg kalau ajukan pelbagai soalan ngan aku)
kali ni perlu bersedia la. ayat kena la susun cantik-cantik.
tak pasal-pasal kang kena tegur.
maklumlah, aku tak terer sangat BM ni. budak maths, ayat berterabur.
ya, mw markah lebih mestilah jadi pembentang terbaik bukan? haha.
then, mesti la prepared awal-awal. supaya nanti takde la terdiam cam tunggul bila cgu tnya.
=.="

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages