Budak Comel Yang Singgah

Saturday, January 21, 2012

RUNNING MAN - DI MALAYSIA???

Assalamualaikum.
akhirnya, kemas juga bilik aku setelah semalaman mengemas. hoho.
awal pagi aku dah bangun sebab excited giler nak edit blog.
hari ni nak crita apa ya?
oh ya, pasal RUNNING MAN NAK DATANG KE MALAYSIA!!


yiehhhaaaaa!!! Jae Suk Oppa, Gary Oppa, HaHa Oppa, Jong KOok Oppa nak dtg Malaysia beb!
ala, rumors jer.. kalau betul apa salahnya.. mesti best gilerrr!
Variety show korea yg agak melucukan. tak kering gusi dibuatnya. kihkih.

tapi kalau aku tengok RM ni, takde la gelak sampai pecah perut.
haha. kekadang ada yg lawak giler, ada yg biasa jer.
aku tak addicted sgt tw!
biasa-biasa jer.
hihi. aku suka tengok lawak bersahaja Jae Suk Oppa..
ni dia! c Grasshopper!! haha. entah la bila dia nak jadi manusia.
asyik-asyik kena panggil Grasshopper jer.
Min Soo pun kata cenggitu. haha.

okie-okie, cukup dengan RUNNING MAN. aku nak kemas-kemas bilik dlu.
jam 10 nanti flight aku ke Membakut pula. (flight la sgt)
haha. sila la rajin-rajin berkunjung ke blog yg biasa-biasa ni erk.
jangan lupa tinggalkan link anda. nanti aku pula yg pegi melawat.
 hihi.

Annyeong! ^_^

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages