Budak Comel Yang Singgah

Sunday, January 15, 2012

MALAM MINGGU

Assalammualaikum.
yeahh! akhirnya.. siap jugk aku ubah sana sini blog aku ni.
hoho.
nampak lagi kemas kot.
nak citer apa? aku pun tak taw. idea hilang kot. habis semua digunakan untuk presentation PSK.
ye la, kalau aku tak fikir habis-habisan, konfirm besok pengsan depan pensyarah.
#gara-gara x dapat jawab soalan pensyarah

tak cukup dengan PSK, tambah lagi dgn subjek Hubungan Etnik.
dah tu, kena fikir pula kit Matematik tuk subjek Resos Dalam Matematik.
bukanlah hilang semua tapi bersepah-sepah semua idea.tak tahu camna mau susun.
aishhh. tambah-tambah lagi rindu rumah. sabar nak, minggu depan balik la ya. 
dipendekkan cerita, memang meja blajar aku masa ini agak berserabut. sama macam otak aku kot.
inilah yg berlaku kepada diriku pada malam minggu. Stresssssssss!!! (*ala-ala Gary RM)

nevermind, tahun baru ni cabarannya lebih besar daripada tahun-tahun lepas. so, kena kuat yer cik Awana.
azam aku, nak jadi lebih berani bentang semua kerja-kerja. InsyaAllah.
korang taknak ke? aku nak. hihi.
rasanya aku patut buat dulu kerja-kerja aku ni. kalau tak, sampai tahun depan tak siap.
nanti lagi la aku buat entri baru.
sekian.

3 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

  1. santek2...nice layout...i like...hehehe

    ReplyDelete
  2. Assalamu'alaikum... Alhamdulillah, sungguh indah blog ini ^_^ tahniah! emm, cilok gambo orang ea, hehehe

    ReplyDelete
  3. iyrenne : thnx syg.. hihi.. :D
    ahmad zharif : waalaikumsalam.. terima kasih.. :)
    bukan slalu cilok gmbr org.. hihi :p

    ReplyDelete

Pages