Budak Comel Yang Singgah

Monday, June 18, 2012

HomeSick!

Salam. Hyepp! Tora datang lagi. Kali ni aku nak story mory cket kisah aku blik asrama setelah tiga minggu bcuti sakan. Nak taw apa? Of coz la HOMESICK dohh. Aneh-aneh jugak aku ne, dok kat umah tak wtpe pun. Asyik-asyik dok nengok tv ja. Dah tu ambil gambar, then edit gambar. Maybe sebab kebisingan adik-adik dan mama aku kat rumah kot buat aku rindu. Laa nii pun aku tengah angau jugak ne haa.. rindukan rumah. Dah la balik hostel disambut dengan ketiadaan air. Stress aku taw!

Etss.. betulkan persepsi anda. Jgn ingat kat cni xda air, aku tak mandi. Heh. Aku mandi taw. Sempat jugak aku mengangkut berbaldi-baldi air. Disebabkan kerinduan terhadap rumah yg tak tertanggung ini, aku dah decided awal-awal, HUJUNG MINGGU KENA BALIK RUMAH jugak! Yiehhhaaaa! So, korang jangan laa jeles ngan  aku dohh.



Air kat tank seriously KOSONG. Ala-ala najwa latiff dah taw. Ohh maakkkkk aihhh.. mana dia peruntukan utk sistem pengairan yg TERBAIKKK kat sini?? Anyone plissss. :p
Merapu jek keja aku. Haha. Padan ngan muka kitaorang, bila ada air, dok bazir sembarang kemain lagi naaa. Yeyeo je. Aigooo. Nextyme, kite janji kite tak buat lagi. Promise? :p
Aiyayayaya. Aku dah makin merapu nampaknya. Terlalu miss suasana di rumah. Ohhh meeeennnn. Mamy, please help ur daughter here. Hukhukhuk. Saja ja aku ne nak sedapkan hati. Huhu.

Korang nak taw lagi tak? Nak ke tak? Nak laa nak laa… aisehhh.. aneh-aneh korang kan.. tetap jugak laa aku bgtw ne.. hari pertama kuliah, aku dapat satu jawatan dalam organisasi kelas kitaorang. Jawatan yg aku rasa seperti dah berpuluh-puluh taon aku pegang. SETIAUSAHA. *setia laa sgt*

Korang bayangkan achaner rupa aku masa plantikan td. Muka blurr gila dohhh. Dah la tak sabar nak tgu hri jumaat. Ish3. Ade-ade je kan.?

Okeh la, aku rasa len kali aku sambung lagi keja merapu aku kat VLOG ne. nak rehat kejap. Petang nti ada pulak kelas. Ohh nooo.. aku rasa macam nak pengsan kejap. Act mcm Jae Suk la, konon-konon ada High-blood. :p haha. Merapu giler. Okeh anda semua. Chayaannnngggg korang! Kbai. J

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages