Budak Comel Yang Singgah

Friday, June 22, 2012

Kembali Ke Rumah

Assalamualaikum.
hyep hyep. kembali ke segmen merapu bersama aku, yeyeo Miszawana gitu. haha. okeh fine. dah cukup-cukup la aku merepek. disebabkan oleh ketiadaan air di asrama terchenta itu, aku kembali ke rumah a.k.a astana kesayanganku yang tak cantik mana pun. korang tak jeles aku dapat balik rumah? haha. tak payah laa nak jeles sgt derr. minggu depan dah start busy dah. nak uruskn bebudak junior baru masuk. takpe, kali ni aku jadi budak baik, taknak buli adik-adik junior. adik-adik jgn takut akak yer. akak jadi AJK Kebajikan je. hikhik
yaiii. achanerrr laa khidupan kita kalau takda air kan? adoi adoi. terkedu lidahku. haha.

aku saja ja sebenarnya nak bagitau yg aku balik rumah, itu je. dah tuu, smbil update lagu ne, aku buka channel 705. kebetulan k-pop hitz. heh? buang tabiat ke aku ne. rancangan awal nak tdo jap lagi. disebabkan bgtu lamaa call-call dgn PC Image, kdai tmpt aku beli lappy tersayang lg terchenta aku ne, aku rasa nak tdo awal la pulakk. besok pagi nak buat keja. 
 okei okei. pasni nak update lg satu entri, tapi nak fikir tajuk apa sat. haha. merapu. kbai.

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages