Budak Comel Yang Singgah

Friday, June 8, 2012

Kembar..??


Assalamualaikum.
aku kembali lg mencoretkan kata-kata merapu aku dalam blog ne.
lama gila tak tulis apa-apa kat sini. 
aku rasa aku nak buat satu lg blog baru la. tapi... nanti je la. hihi
cuti ni takda apa pun aku buat. ish3.
kesian bebenar.
okeh, berbalik kepada tajuk entri kali ini.

KEMBAR..??
apa kaitan dengan kembar? sapa ada kembar? waa, best kan kalau ada adik beradik kembar, macam upin ipin tuu..

actually, ada adik junior pernah berkunjung ke bilik aku kat "hostel terchenta" di UK tuu..
dok cerita-cerita dengan dorang ne, tetiba terdengar dorang dok berbisik sesama mereka.
dorang kata muka aku ada iras-iras Victoria f(x).

korang kenal sapa..???
adik junior aku ne memang suka mengampu tol. =.="
 bila tnya blik, dorang kata, siyes, muka aku ada iras-iras sikit. hahahha

usha ckit gmbr victoria tuhh..*


 




and, finally, ni gambar aku pulak. gambar yg tak cute.


sama ke erk? ntah la.. tak tahu nak cakap apa. hihihihihihi :D
-miszawana-


0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages