Budak Comel Yang Singgah

Thursday, July 12, 2012

New New!

Assalamualaikum

hye hyep. lamanya aku tidak merapu rapu di belog ni. amboi amboi. tapi xpa, tetap jugak aku sayang korang berjuta-juta lemon. banyak entri yang aku nak buat sbenarnya, cuma kali ni aku terlalu excited tahap ribena nak update pasal NEW WEDGES aku ni hah. sweet tau. aku tak expect aku akan dapat beli benda alah ni dgn harga yang berpatutan. hewhew. 

disebabkan ke'excited'an aku nak post sal benda alah ni, aku postpone dulu pasal kesukasukian aku ngan kengkawan aku merayau-rayau sekitar KK. 

then, aku nak share gambar harta aku yg satu ni. sila jaga hati anda, jangan jeles okeh. hewhew.
tak lawa sgt pown, cukup cantik di mataku jewp. 
usha dis!
*
*
*


gorgeous x? haha. jadi kesayangan aku laa benda ne taw. yeyeo~

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages