Budak Comel Yang Singgah

Sunday, July 22, 2012

Salam Ramadhan :)

Assalamualaikum..
pejam celik pejam celik. kita sudah berada dalam bulan Ramadhan al-Mubarak.
siapa sangka bukan? :)
Alhamdulillah. byk terjadi pada minggu lepas. disebabkan busy dengan hal-hal duniawi ni, blog aku pun lupa update jugak. *duniawi jugak ni*
semalam aku pegi bazaar ramadhan kat hometown aku ni. seriously masa jenjalan tu, aku panik sebentar.
nak tau napa?
sebab ternampak budak pengsan tetiba. tak sempat nak tolong, mak dia dh angkat dia g keta.
Allahurabbi.... harap-harap budak tu baik-baik saja.
seriously, aku xda idea nak merapu pepanjang kat sini. nak taw napa? of coz pasal esaimen.
esaimen tak siap lagi. kena hantar besok dohh..
tak pe laa. try buat pagi ni. yakin boleh!
masa aku usha-usha facebook semalam, ternampak satu pic sweet giler.!
*rujuk di bawah*
*
*
*
*
subhanallah... harap-harap aku pun macam ni jugak satu hari nanti. amin ya rabbal alamin.. :')
okie la. cukup dah merapu.cuma nak ucap..........

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN!
jgn ponteng puasa erk! :)

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages