Budak Comel Yang Singgah

Tuesday, July 24, 2012

TAKE YOUR TIME TO REST

Assalamualaikum..
apa kabar kalian semuanya? suda 4 hari kita berpuasa. Alhamdulillah.. syukur ke hadrat Illahi..
puasa kali ini aku diduga dengan beberapa tugasan yang agak memenatkan, memerlukan stamina yg tinggi,
untuk berjalan ke sana ke mari berurusan dengan pihak atasan.
tak guna mengeluh pun, kerana itu memang sudah tugas aku, selaku pelatih di IPG.
kalau kau duduk terperap je dalam bilik kolej kediaman 24 hours, I tell you, kau takkan rasa happy dok kat IPG.
seriously! believe me.
cuma, kadang-kadang kesibukan tu akan buat korang kurang rehat. itu sudah semestinya. tambahan, kerja berlambak tak siap. then, kain berlonggok-longgok tak dibasuh. 
semua itu melatih diri kita supaya lebih berdisiplin. kekadang aku suka menyibukkan diri dengan kerja-kerja, kekadang aku rasa letih. kekadang tu juga, aku jatuh sakit akibat tidak cukup rehat. jadi, memandai la korang adjust time tuk rehat yer. semangat tuk buat kerja mesti ada! :)

lastly, *utk entri ni je* tak perlu kisah apa orang nak kata. just buat je kerja kau. yang penting siap. jangan tangguh-tangguh je. alahai. aku ingat nak menaip memanjang kat sini, tapi apakan dayaku, kain-kain memanggil minta dibasuh. opss! no need to mention here. kahkah xD
sekian, itu sahaja buat kali ini. insyaAllah, nanti kita bertemu lagi. salam Ramadhan :))

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages