Budak Comel Yang Singgah

Wednesday, October 3, 2012

Kesibukan =_=

Bismillahirohmanirrahim..
Assalamualaikum..
minggu ini minggu yang agak 'huh' bagi aku. bermula dr sabtu lepas, aku duduk menghadap nota-nota SDP.
dan pada hari ini, bermula la peperangan yang tak seberapa cukup senjata. ye la, orang sibuk study, baca notes before masuk dewan, aku dok selamba buat entri post tuk blog aku. nice huh. =_=
hujung minggu ni pulak ada program BIG.
happy + tak sabar + nebes.
nebes pehal? nebes sebab mlm kebudayaan nanti aku kena menari.
eeewwww. kelas sangat ko jah. tak pernah-pernah ko buat benda alah ni.
*muka seposen*
confirm selepas saja berlalunya program BIG ni, suara aku akan hilang.
balik nanti nak mengadu kat mama papa, kaki sakit gara-gara menari.
*manja tahap gaban*
setelah berlatih susah payah sampai pitam ni,
rasanya ada keyakinan dah nak buat persembahan.
*yakin laa sangat*
dan... bakal membuat persembahan di Dewan TSSK pada tahun depan.
hakhak.
yeyeo je ni. ngokngek tol.
okeh la. sekian sahaja cerita yang ntah apa ntah pasal minggu ni. oh ya, besok ada kuiz kalkulus pulak dah.
*erghhhhh!*
wish me luck..!
adios-

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages