Budak Comel Yang Singgah

Monday, November 19, 2012

Kahwin Muda #PartOne

Assalamualaikum.
sekali lagi kegilaan melanda untuk menaip segala macam cerita di blog ini.
hilang kebosanan tu konfirm la iya, tapi keja aku tak siap lagi.
padan dengan muka aku. 20hb nak kena bagi dah.
kelasss gilerrr ko, tapi tak dapat lawan mak jemah in da house. yeyeholaaaa~!

mengenai entri malam ini. KAHWIN MUDA. fullstop.
err. aku pun tatauuu penyakit apa ntah menyerang aku sehingga jari-jariku pantas menaip tajuk entri tersebut.

*gambar hiasan semata-mata. penyeri blog.hakhak*

ekceli aku jeles sejeles jelesnya bila dapat kad undangan ke majlis perkahwinan kengkawan aku.
gilaa wei, tak pernah aku sangka kengkawan aku dah kawen.
aku je yang terumbang-ambing. masih in relationship with mr. buku-buku tebal yg hensem lg bergaya semuanya.
sebelum tu.. hah,sila la ketawa guling-guling macam tenggiling.
korang mesti tak caya aku post mende camni kat blog.
tak caya sudah. malas aku nak yakinkan korang. hakhaktuihhhh~


cekidaut! kenapa anda perlu kahwin muda. haha. lepas ni konfirm masing-masing nak kawen. kan kan?
yeyeo tahap gaban superstar powerpuff gurlz je aku.

nanti besok besok laa aku sambung lagi entri aku yang over-confident ni. #HashTag Confident laa sangat.
takda modal sangat kan nak menulis kat blog sampai entri pun yeyeo tahap ultraman mebius.
sekarang ni aku nak rehat. mengantuk giler kot. yayayaya~
sekian. bakal ku sambung entri ini pada masa akan datang. 
kbai.



0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages