Budak Comel Yang Singgah

Friday, November 30, 2012

Shut Up! Flower Boy Band

Assalamualaikum.
hyep hyep.
awal pagi kot aku bangun hari ne. perghh. sejuk giler.
gara-gara ulser dlm mulut aku ni hah.. pedih baaiii pedihhhh T.T
x dapat nak nyambung tido laaa. dah tu aku meng"online"kan diri sementara ni.
kejap kejap lagi nak ke dapur, nak buat kek batik atas permintaan adik-adik aku.

so, pagi ni aku nak bg review sesiket jerr pasal SHUT UP! FLOWER BOY BAND.
overall, okeh laa. best tu best. aku suka lagu Eye Candy - Jaywalking tuh.
korang cuba usha lagu tu. ngee.
kekadang aku ni suka jugak layan lagu jenis camni. sweet apa.
jangan ingat aku layan lagu balada jer. jiwang giler sangat ke aku ni. hampeh.
paling tak sangka, Lee Min Ki - Joo Byung Hee dlm citer ne, hensem pulak dia! ahhahaha.
cuba banding beza gambar berikut :p



berbeza kan? I like his creepy eyes. :D
cute kot. hakhak. lawak derr bila dia buat gaya dia cenggini.


sweet tak? hahaha. aku nak ubah cket. wanting a free-spirited friend like Joo Byung Hee. hihihi.


cute :D

macho! :D
dan aku sarankan korang tengok erk drama ni.kalau berminat je.hakhak.
aku stop tengok tengah jalan wei. bukan apa, hero ni boleh-boleh pula mati kena langgar dlm ep 2.
sedihh bai sedihh. bukan sedih pasal hero mati, sedih pasal kengkawan dia sayang kat dia. terharu.
okeh la, lelebih pulak aku online erk.
korang tengok la tatap la prince ne pepuas. hakhak.
memang nak bagi tengok kat korang pun. lalalala.
sehingga berjumpa lagi.tada! adios~

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages