Budak Comel Yang Singgah

Saturday, November 24, 2012

Kisah Kekanak Family

Assalamualaikum.
hari ni aku tak tau nak update sal apa. cuma nak share gambar-gambar berikut je.
gambar kekanak nakal - Azri ngan gambar kekasih awal dan akhir.
=_="
kekanak ini memang x boleh langsung nak jumpa dia. jumpa dia je abes badan aku lebam-lebam kena belasah. gambar ni diambil masa hari Isnin lepas, kebetulan makcik dari Papar dtg. akhirnya :')
anak-anak akak sepupu - Iwan, Ajib ngan baby Amoy pun ada sekali. waahh, aku la paling excited jumpa kekanak ni. ngan aku-aku sekali macam kekanak. *tak sedar diri* hahahaha.
maaf,gambar kekanak tiga orang tu xdpt nak diambik. terlebih nakal daripada budak ni. -_-
masa gambar ni diambik pun, budak nakal ne lari je dari aku. 
dia kata - "oh tidak!oh tidak! aci ana nak ambik gambay ajie!"
hampeh. boleh je aku ketawa guling-guling dpan rumah dorang ni. -_-
keluar masuk je keje dia.
dah tu, pandai pulak datang jumpa aku.
dia kata- "aci ana, ambik gambay ajie.kjap ar, ajie ridi-ridi ulu."
oh men, tak bley blah bhsa kekanak ni.haha. lawak. tapi aku suka layan.
ekekekeke.

hasilnya... tadaaaa! gambar beliau yang yeyeo macam makcik dia. hakhak.

jom larikan diri dari aci ana!!

posing dulu. hakhak.

sekian, itu sahaja post buat masa ni. adios~

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages