Budak Comel Yang Singgah

Monday, February 11, 2013

Cuti ;)

Assalamualaikum.
kembali menaip dengan penuh semangat pada hari ini. macamana boleh online??
haaa, of coz aku culik bband adik aku jap. ekekeke.
aku rasa kurang sihat sikit 2-3 hari ni. so, aku duk kat rumah je laa. nak jenjalan? xde maknanya..
khamis kut baru ada hati nak turun KK, tu pun nak g beli printer baru. mak aihh. pokai laa aku pasni -_-
tapi takpe la. its okay. keperluan jugak tu kan? :)
kerja edit gambar aku tak habis lagi. adoyaiii. pasni nak sambung buat laa.
makan pun dh, lauk special kut, sosej masak kicap. ko haderr? adik aku suka giler makan. berjaya! ^_^
hp tolak ketepi. xde jugak yg nak msg, nak call msa skang ni. pdan ngn muka aku laa kan.
nak jugak buat phone tu "flight mode" je. tapi tkut lak nti dpt pggilan penting kang.
buat msa ni, just, pikir positif je la. ko yg buat kputusan, pdan la ngan muka ko. 
buat kputusan tak fikir akibatnya. padan padan padan!
okeh, tanpa buang masa, aku nak sambung edit gambar lak.
aku selitkan juga laa teaser gambar. fuiyoo. semmat gila ayat aku, hok allohhhh~ ;p
selamat bercuti uols! 

lots of love, YzAwana.




0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages