Budak Comel Yang Singgah

Wednesday, February 13, 2013

Tetamu Awana ;)

Assalamualaikum..
hyep hyep! akhirnya! dh boleh online guna bband sendiri! yiehhaaa!
opsss. over-excited pula kan? ekekeke. tengah cuba meriangkan hati sbnrnya..
besok kna bgun awal, kna trun ke kk.. teman kawan jenjalan..
ok jugak laa, aku boleh survey hrga printer. hehe. 
tapi tu la, tak tau lagi nak beli ke tak. takut tak cukup bajet.
cuti kat rumah ne, esaimen? satu pun takde disentuh. dengan bangganya, aku makan dan makan je kat rumah.
stress kan? makan la jawabnya. dah bertambah lemak kang, padan muka nangis-nangis nak gi bersenam.
tambahan, tyme cuti ne, mksud aku, baru petang tadi, aku dapat tetamu yg agak comey!
APIN n PO..comey sangat. siyes, aku nak sangat beli kucing cam ne.


tapi mama kata aku tak boleh sangat ngan kucing ne. tadi pun, baru kejap je main-main ngan Apin ngan Po, dah rasa semput. bagus! inhaler tertinggal kat asrama. padan ngan muka aku. o.O"
tujuan aku malam ne nak share gambar apin ngan po je pun. tak lebih lebih okeh.
hihihi. bsok kena awal, so, gudnyte everyone! adios~






0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages