Budak Comel Yang Singgah

Friday, May 3, 2013

Going Back Home! :)

Assalamualaikum.
hyep hyep! cikgu wana di sini. hihihi.
apa khabar smuanya? lama sungguh aku tak membebel dalam blog aku ne kan kan?
hewhew. berkenaan dengan tajuk entri di atas.
orang lain sebokk nak mengundi, aku pula sebokk nak balik kampung! yiehhhaaa!


balik kampung bersama buku-buku tersayang beb. syukur laa kalau aku bukak buku kat rumah. -.-
lagipun nak jenjalan makan angin, fulus xda. elaun buku tak masuk lagi.
dengar khabar hari ni atau besok masuknya duit berkenaan. tapi cam ntah la. lantak laa apa sekalipun. -.-
nak rehatkan minda kat rumah kot. makan makan and makan.
bagusnyaa laa kan, makan je keje. tambah bulat laa aku tak lama lagi. -.-
disebabkan aku terlalu happy nak balik, tambahan classmate blanja minum milo mocha setin pagi tadi, aku rasa aku perlu "memengsankan" diri aku sebentar. padan sangat laa ngan muka aku, minum lg benda-benda coklat ni semua. kan dah "dilamar" hencik migrain. grrrr. -.-
okay laa uols. nak jadi sleeping beauty for 10 minutes *maybe* before bertolak balik ke kampung.
doakan perjalanan kitaorang ya. semoga selamat sampai hendaknya. #Kathleen#Petty#Wong#Chia

bye uols. selamat mengundi! adios :)

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages