Budak Comel Yang Singgah

Thursday, May 16, 2013

Peperiksaan?

Assalamualaikum.
hyep hyep. okeh, ambik masa beberapa minit ni utk update belog cik wana yg simple dimple trimple ni. heh?
actually aku baru je lepas makan tengahari *katanyerrrr*, padahal baru pukul berapa an an an.
lantak ko laa cik minah oi, nak save masa cket kan, breakfast sekali ngan lunch. naaa, ambik ko.
gabung sekali gituuu der. hahahhaa. tak lama kemudian konfirm gi ewaahhhh peyekkk -.-"
hari ni hari guru. 
so, SELAMAT HARI GURU uols! :)
aku pun dah boleh sambut dah hari guru ni, dah start praktikum an sem ni. kui3.
baik laa, dah wish apa smua an, berbalik kpd tajuk entri kita kali ni.

PEPERIKSAAN.


mmg skang ni musim peperiksaan. tambahan, paper aku nextweek 4 hari berturut-turut habaq hang. naahhh.
padan ngan muka aku. dah laa baru hari ni nak start study. 
semalam gi berjalan-jalan melepaskan tekanan di kpala hotak aku ni hah.
24 hours hadap nota bagai, mana nak tahan. nak jugak gi kuar. shopping laa katanye.
bak kata mat atip, shopping sakan lettew. dan aku pun jawab, shopping je, sakan tak. hakhaktuihhhh :p
dah shopping gituu, 
aku pun dapat lerrr tudung bawal crown sebijik dengan jersi man utd!
 hiiiieeeehaaaa!
excited kemain lagi ekau nak. kang tak berduit menangis guling-guling tengah asrama.
dah serupa kucing yg slalu landing kat bawah tu hah..
T.T
dah siap shopping tu, menyempat pulak singgah lori nestle, igtkan ada milo free, rupanya coco crunch free!
yeahhhh! excited konon. 
aku pun jadi laa kekanak ribena excited gila makan coco crunch free tuuu, siap bawak masuk dalam Hiap Lee supermarket lak tuu. tak malu tol.

dannnnn.... setelah beberapa minit, tak sampai pun sejam, kepala aku pening. 
hahhhhh, padan laa muka aku, baru igt coco crunch tuu spesies coklat. tak ke migrain pas makan? ishhh3x.
tak pasal-pasal xde study. padan padan padan.
memandangkan masa dah tunjuk kat aku skang ni dah dekat pukul 11 pagi, aku pun rasa nak chowww la.
study lerr katakan. hakhaktuihhh. kemain ko rajin kan? hihihihi

apapun, gudluck tuk kengkawan yg dah nak exam tu.
especially kawan-kawan se-IPG. 
kita kan serupa. keluarga gituu.
haaaa, hebat permainan dia. hahahaha.
dah dah, cukup merapu, marilah kita menstudykan diri yer.
adios! :)

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages