Budak Comel Yang Singgah

Friday, May 10, 2013

The Moon That Embraces The Sun #Drama

Assalamualaikum.
hyep hyep. 
okay, sebetulnya, aku agak berani update blog padahal hari Isnin dah exam. adoyai. apakahhh?
dan, FYI, aku baru sahaja menghabiskan drama smalam. apa nak jadi ngan aku ne? huhu.
drama The Moon That Embraces The Sun.

drama ne best giler. for sure, aku nangis kot tengok drama ne. tak caya, korang try ar tgok.


Crown Prince and the Crown Princess. Adorable! ;)



 
yg paling tgh tuu watak lucu dalam citer ni, Hyeong Seon. hihihihi.


ni Lee Si Wan. actor dlm drama ni. watak yg dibawa adlh sbgi abg kpada Crown Princess, Yeon U. 
so cute :)


citer ni adalah tentang kisah chenta di antara maharaja dan seorang anak chief scholar yg cute and adorable *Han Ga In*. 
bayangkan, si lelaki tuu setia slama 8 tahun kutt and dia pertahankan cintanya terhadap Yeon U. 
even dia dah kahwin pun, dia tak 'sentuh' isteri dia - the Queen.
kalau laa ada lelaki cam dia ne, I mean mcm maharaja tuu tadi laaa. siyes, aku kahwin ngan dia. hihihi 
okeh laa, rasanya ckup stakat itu sahaja kot berkaitan dengan drama ni. 
nak taw lebih lanjut?tengok sendiri! haha. adios ;)

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages