Budak Comel Yang Singgah

Thursday, November 3, 2011

KESIHATAN PERLU JAGA!

Assalamualaikum.
hi semua.
apa khabar? sihat tak? lerr. dok merapu jek keja aku kat sini ni.
tak lama lagi raya kan? waaa. raya haji..
wink2*
okie. dah berhari-hari aku tak pi kuliah tau. sebab apa?
sebab kurg shat la.
hari ni patutnya ada temujanji ngan doktor, tapi aku tak dapat pi. pehal? adalah. =="
rasa risau tu ada jugak. sakit yang skang cuma beransur pulih, tak tau lagi kan apa sebenarnya sakit tu.
alamak. rsau benar aku.
nak buat macamana ni. adei.
tu la, ada org kata ngan aku, kesihatan tu perlu jaga!
jangan abaikan!
apa kehe la budak ni tau. sesuka suki dia jek biarkan kesihatan dia terabai.
mak aku pun pesan begitu. dah la aku ni jenis yang tak suka makan ubat.
tapi korang pun tak suka makan ubat kan?
ngee.. 
takpe la korang, nti aku fikirkn cara macamana nak atasi masalah aku skang.
dah nak masuk waktu Zohor dah ni.
jom solat! :)

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages