Budak Comel Yang Singgah

Tuesday, November 15, 2011

::SELAMBASIMPLE::

Assalamualaikum.
hye hye!
tahukah anda bhawa hari ini merupakan hari kebengongan aku?
oh tidak!aku tak tahu pun apa aku jawab tyme exam tadi.
killer sungguh paper Geometri itu.
seperti post aku semalam kat fb, aku memang neves yang teramat mw meluahkan perasaan di dewan TSSK pagi tadi. =="
sekarang ni aku tengah "berjinak-jinak" pula dengan Mte 3104..
aku la manusia selambasimple..
mau tahu kenapa?
sebab kawan-kawan yang lain tengah study, aku pula dok menaip merapu segala ikan kerapu di belog ni.
adoiii!
wake up wana!
(T.T)
tapi nak buat macamana. utk paper tadi, aku tawakal sja la.
aku dah berusaha sedaya upaya. :)
okie la, aku nak sambung study kejap. 

bubye!



0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages