Budak Comel Yang Singgah

Monday, August 8, 2011

HAPPY DAY! :)

Assalamualaikum..


mari kita sambung lagi menaip-naip di dalam belog ini. sempena hari ke-8 umat Islam berpuasa pada hari ini, aku ingin menyuarakan rasa ke'happy'an aku setelah dibagitahu bahawa akak sepupuku telah selamat melahirkan anak ke-3! yahoo! akhirnya baby amoi lerr... hihi.. I can't wait for dis coming Saturday to see the baby.. welcome to the world syg! U have an auntie, that's me! Jjang! Auntie Wana okie? ngeee.. gedik gila aku. muahaha.. my sis kena operate pagi tadi. kak Long yg bagitahu, dia msg pagi td. happy bukan main aku. nak bagitahu mak, tapi mak x angkat call.. mamy! kak Chong dapat baby gurl! hihi. excited giler... memang aku gini, asal jer ada newborn baby dalam family, mesti aku la yg overexcited. ngee.. that's me, for the real, who loves kids. hihi. bhambur bahasa Inggeris aku. main redah jer. aku sayang bebudak dalam family aku. bebudak lain pun sayang. Razi yg comel cam budak pempuan, Rashdan, Iwan, Ajib, Wardina, Nadhirah, Echa, Nana Lb, Nana, Azri, Qeisha, Puteri, Adam, Hafiz, dan ramai lagi. hihi. comel-comel belaka mereka! tak sabar balik raya nanti, nak jumpa semuuaaaaa bebudak ni. maaf yer anak-anak sekalian, makcik xda duit raya tuk korang. hee.. asyik happy ngan anak orang jer, aku pulak bila lagi nak ada baby sendiri? opsss... terlebih sudah. aha! jangan nak berangan la wana wei. kalau ada jodoh, insya-Allah, dalam 4 tahun lagi kau kahwin la wana, jangan lama-lama. ehe. siap laa aku oleh mamy. kui3. okie2. aku rasa cukup setakat ini la aku berceritera ngan korang semua ya. aku rasa nak balik bilik dulu. nak berehat. agak penat ya kawan-kawan. okie u all.. adios~

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages