Budak Comel Yang Singgah

Wednesday, August 10, 2011

Outing Day Berdua Bersama Kawan

Assalamualaikum..
hello guys! 
pada malam yang mulia ini, aku ingin berbicara dengan kalian semua tentang cerita aku ngan kawan aku semasa kami berdua "dating" di pekan sambil mencuci mata melihat juadah untuk berbuka..

pertama, kami outing selamba gila. hujan pun main redah. habis basah. padan muka.
kedua, pusing-pusing di Hiap Lee. Dengar lagu Tan Sri P.Ramlee. membuat hati rinduuu family.
ketiga, order nasi goreng daging pedas, mak aih.. x sabar nak berhempas pulas. :p
keempat, cuci mata di pasar malam. jalan sampai tak perasan jam. terlalu asyik membeli sayap ayam.
kelima, lalu depan pejabat pos. terdengar orang macam nak mampos. membaca mantera angin kus-kus. :p
yah! bikin seram gilaa laa orang tuu baca mantera. kecut perut aku ngan kawan aku ney.
dia jampi kitaorang ke? nauzubillah.. minta dijauhkan dari malapetaka..
last sekali, terlambat balik ke IPG. apa boleh buat. dah nasib badan. berbuka la dalam bas..
hoho.. :p
sekian.. ^_^

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages