Budak Comel Yang Singgah

Saturday, August 20, 2011

SABTU YANG SENGAL.. =.="

Assalammualaikum..
salam hari sabtu semua.
hari ini agak sengal bagi aku.
ya, sangat "sengal".
pagi tadi aku bangun awal gila. siap pegi basuh kain n then aku pi jemur dekat ampaian di bawah kolej kediaman.
selepas sahaja aktiviti menjemur pakaian, aku bergegas masuk ke bilik untuk melakukan aktiviti seterusnya iaitu :
MENGEMAS BILIK..
guess what?
aku kemas meja aku. okie, siap!
aku lap cermin solek sampai berkilat. okie, chantek!
tak lama kemudian, aku on lappy kesayangan aku dengan tujuan ingin memulakan operasi menyiapkan kerja-kerja yang tertangguh.
lastly, what happen?
aku rasa sangat tak larat dan akhirnya aku terlena di atas katil yang begitu empuk dan selesa sekali sehingga jam menunjukkan 12.00 tengahari.
pening kepala masih terasa, menggigil semacam.
ini la akibatnya kalau demam degil sangat tak nak makan ubat.
=.="
setelah selesai menunaikan solat fardhu Zohor, aku duduk di meja study yang amat kemas sekali.
online kejap. kejap. and kejap.
baru dapat 3 bahan.
just need some rest but itu keja must be finished by tomorrow.
huh. banyak betul buang masa la aku ni.
dh dapt 3 bahan, aku teruskan buat teselasi.
satu demi satu step aku prt sc.
memang "sengal".
tapi xpa, nak buat yang terbaik.
relax la kan.
sebenarnya, kerja aku tu tak siap lagi. 
so, aku stop sampai kat sini dulu, nak sambung semula kerja yang terberhenti seketika.
rock ur day wif Big Bang's Song!
menyempat pulak aku. =.=" 
adios.

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages