Budak Comel Yang Singgah

Wednesday, August 17, 2011

KEGILAAN AKU!


Assalamualaikum..
akhir-akhir ini aku suka sangat dgr lagu G-Dragon especially lagu dia HEARTBREAKER + BREATHE..
mak aih.. kemain lagi aku yer..
x puas dengan G-Dragon, aku pegi search pulak pasal rumah.. 
dan aku terjumpa ini! Jjang!

Luxury 3 storey corner house-kensington height  - Image

ini laa yg aku trnmpk di Mudah..my..
tyme jenjalan hari tuu pun rumah ini la yg aku nampak..
semmat giler!
but, harga pun memang semmat giler jugak dowh... =.="
RM 699 990
kemain lagi harga dia erk..
xpe2, tgu kawen nti, kitaorg beli rumah ni.
insya-Allah... :)
tambah lagi!

Myvi!


EXTREME CUSTOM WIDE BODY KIT MYVI - DINESH ANTERA


BODY KIT MYVI


WIDE BODY KIT
jjang!
 semmat giler Myvi ni.. kalau aku dapat, fuhh!
dijaga berabis ni!
hihi!
kepada pemilik kereta ini, maaf, aku jatuh hati nmpak myvi anda.
jual boleh? weekkk! :p

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages