Budak Comel Yang Singgah

Thursday, December 26, 2013

Cassandra - Cinta Terbaik

Assalamualaikum.
hohaiii. memandangkan aku rasa penat nak selongkar folder gambar coz nak share trobek ngan kamu-kamu smua, utk mlm ni, nak share satu lagi lagu. aku mmg suka muzik, tapi tak reti nak main alat muzik bagai ni.
aku reti menyanyi jer. haha. 
aku tak nyanyi tuk org, aku nyanyi tuk diri aku sdri je. ko hader? :p
oleh itu, nah, amek ni. mohon dgr lagu ni, carik sdri kat youtube.
*
*
Jujur saja ku tak mampuHilangkan wajahmu di hatikuMeski malam menggangguHilangkan senyummu di matakuKu sadari aku cinta padamu

Meski ku bukan yang pertama di hatimuTapi cintaku terbaik untukmuMeski ku bukan bintang di langitTapi cintamu yang terbaik

Jujur saja ku tak mampuTuk pergi menjauh darimuMeski hatiku raguKau tak di sampingku setiap waktuKu sadari aku cinta padamu

Meski ku bukan yang pertama di hatimuTapi cintaku terbaik untukmuMeski ku bukan bintang di langitTapi cintamu yang terbaik

Oh meski ku bukan yang pertama di hatimuTapi cintaku terbaik untukmuMeski ku bukan bintang di langitTapi cintamu yang terbaik

Oh meski ku bukan yang pertama di hatimuTapi cintaku terbaik untukmuMeski ku bukan bintang di langitTapi cintamu yang terbaik (cintaku yang terbaik)Tapi cintamu yang terbaik (cintaku yang terbaik)Tapi cintamu yang terbaik

p/s: kalau rse2 pelik jer font kat blog aku ni, sila refresh bebanyak kali. 

published, with love, Awana Yz.

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages