Budak Comel Yang Singgah

Monday, December 23, 2013

There. #New Zealand

Assalamualaikum.
apa khabar semuanya? sihat? Alhamdulillah.
aku di sini agak kurang sihat pula, baru hari ni. nak demam kot.
aku dah tak tau nak share mende kat blog ni, so, kebetulan td aku dok tgok appa oddiga, jadi aku nak share ngan korang kenapa dan mengapa aku nak pegi New Zealand - Rotorua ;)

firstly, aku nak sangat pegi Rotorua Amusement Park. - Skyline Rotorua ;)
kat sna korang boleh main cart. comey jer cart dia keyyy.


comey kan? hihi. 
secondly, aku nak naik skyswing. kalau aku rasa tak takut giler la. better ajak suami pegi. kalau dah kawen :p


gambar ni aku colekkkkk jer dr tenet. so, x cantik mana laa kualiti dia. mi ahn ;)
skyswing - The Skyswing is a thrilling and exhilarating ride, 50 metres above ground level and reaching speeds of up to 120kph.
tu yg korang perlu tau pasal skyswing.
maka dgn ni, kpd bakal suami, mohon kumpul duit bebanyak, kita gi Rotorua, New Zealand okeh. ^_^
setakat itu je perkongsian kali ni. 
sehingga kita berjumpa lagi di entri akan datang. ;)

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages