Budak Comel Yang Singgah

Friday, December 27, 2013

Humban Ke Belakang #Part2

Assalamualaikum.
haaa. ni baru betul. trobek part 2. hahaha. tadi tu saja ja nak bagi teaser sikit. ingat movie bagai ja yg ada teaser? blog aku pun haderrrr. 
haaa.ambik ni trobek punya gegambar. 
*
*
gambar pekan Keningau. setahun lagi di sini uols. setahun lagiiiii~

nampak tu bangunan yang tinggi tu? HOTEL JUTA. sapa tak tau, duk diam kunci mulut :p

selfie. again and again. gambar pakai tudung pepel tu ntah zaman bila ntah, aku tak ingat. tapi rasanya tahun ni punya gambar gak kot. haha. tudung pink tu lak gambar first day nak gi Praktikum Fasa 2. siap bagi peace kata kau. semangat gitu. walhal nametag tak pakai lagi. =..="

selfie. aku lagi. haha. nampak mata bengkak? penat kata kau, gi panggang ayam semalaman with geng-geng sambil melantak durian. gambar ni masa kat ranau, kat homestay. amek feeling gitu bgambar dalam bilik sejuk ada ekon. bilik lain takde, ada kipas jer. *mode gedik on*
heeeeeii, tak kuasa aku nak gegedik kat sini. bluekkkk*muntah ijo*

selfie. at Marudi, Sarawak. gojes? haaaa. bukan selalu nak selfie kan. kikiki. tujuan sepek mata hetammm itu adalah utk elak dari silau matahari yang terang benderang dan mampu buat aku migrain. aku dah la tak suka pakai sepek mata "ohang tuha" aku tu. nak tgok beza muka aku pakai sepek ke tidak?jap korang kejapppp.

 
haaaa. nampak beza kat situ? nampak? macam bukan aku jer kan. dat's why aku tak berapa nak suka pakai sepek tu haaa. tapi nampaknya tahun baru ni kena pakai la jugak. elaun masuk nanti, nak tukar baru. hehe. :p

gambar terakhir utk trobek kali ni, malas nak letak watermark, coz gambar ni cantik sgt. pandai aku snap. *muntah ijo sekali lagi*
 gambar dalam plane, masa bru blik dr Miri :) nampak Gunung Kinabalu.? sapa tak nampak mohon terjun sekarang dari pokok durian. :p
itu la kebanggaan warga Sabah. love it. ;)
aku bukan bangsa Dusun, Kadazan pun tak. aku bangsa Brunei. beza banyak kot. hihi. 
tapi still, masih boleh bkawan dgn ramai org. tak baik racist okeh. sekian pesanan penaja kali ini. 

*rasa-rasa nak muntah ijo dengan ayat aku yg agak tak bleh blah, sila cari baldi sebijik.*


Published, Awana Yz.

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages