Budak Comel Yang Singgah

Saturday, December 21, 2013

Pelamin Idaman Majlis Bertunang

Assalamualaikum.
haloha! pada saat dan ketika ini, aku menaip dengan malasssssnya.
tapi tetap nak share benda alah ni. memandangkan ramai yg btunang tyme cuti ni kan.
aku pun jeles kemain lagi bedahhh. nak jugak bagi tgok contoh pelamin tunang idaman I gituuuu.
hahaha
mohon usha kat bawah ni ek!
*
*
*
jjang! ni dia. aku xnak ada kerusi tu. ckup laa ada backgorund dan bebantal comel tu hahhhh.
pink lembut gitu. cantik an?
haaa. ni pun cantik. simple gitu. hiihihi
simple. ada bulu-bulu gituuu. heh? :p

yg ni, serius my pelamin tunang impian. cehhhh. grand gitu. hoho :p


*rasa-rasa kalau aku nak bukak bisnes sediakan perkhidmatan sewa pelamin mini utk tunang or nikah, laku tak?
aku minat benda-benda deko ni. hihi. tgu ada duit la, senang nak cari bahan.
tapi, utk sekitar sabah jer. hihihi.


0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages