Budak Comel Yang Singgah

Saturday, December 28, 2013

Lulus. Teruskan Pengajian.

Assalamualaikum.
Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi ini.
dan hari ni, result semester 6 keluar. eh, keluar?? macam tak caya jer kan msuk dalam sistem i-Tems :p
walaupun tak segempak result kengkawan aku, tapi syukur Alhamdulillah, masih lulus.
Lulus dan Teruskan Pengajian. yang berbaki setahun lagi. *feeling wonderful*

terima kasih kpd sorang kwn kat facebook ni, status di wall dia bagi semangat kat aku. 
yela, tyme down giler pointer tak tinggi mana, bahkan classmates kau lagi tinggi pointer kan..
mesti la kau nak kata-kata semangat jugak kan. hoho

"pabila kamu mendapat pencapaian tertinggi (pointer) dalam kerjaya mu...itu bukan menentukan segalanya, pencapaian tertinggi ialah sejauh mane kamu mendahulukan ALLAH dalam kehidupan kamu...POINTER BUKAN PENENTU KEIMANAN SESEORANG..."

haa. ada betul jugak kan.? :) 
pointer bukan penentu keimanan seseorang. ingat tu wana yang comel! opsss. :p
mohon sesiapa yang baca ni jangan ler muntah ijo pulak yer. :p
dan satu lagi, status dia yg boleh buat engko engko dan engko sentap tahap power rangers kaler merah :-

"mung buleh pointer tinggi sekalipun, harap2 soalan munkar nakir dale kubur kekgi mung buleh jawab la meskipun soalan kubur bocor lamo doh."

sentap kan? oh, kena batang hidung sendiri. >.<"
apapun, kpd kengkawan yg dapat pointer tinggi-tinggi belaka tu, tahniah!
dan yg tak tinggi tu pulak, teruskan usaha. jangan cepat putus asa.
still, pointer korang rendah mana pun, korang tetap kawan aku laa. aku ni memang jenis yg x kisah kalau nak berkawan dengan orang. sapa yg dok mengata aku sombong tu, mmg silap banyak la brader.
tak kenal maka tak chenta gitu. pewitttt! :p

sekian sahaja dulu entri pepetang buto gini ni haaaa. nak minum petang kejap sambil layan kartun. ko hader? 
untung laa sapa-sapa kwn ngan aku ni, dah serupa kekanak ribena dah. hahaha. 
anak-anak sdara aku pun tak mcm ni kot. ngeee :p
mohon jgn ejek lelebih. tembak kang guna senapang gajah baru tau :p

Published, with much of love, Awana Yz.

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages