Budak Comel Yang Singgah

Thursday, January 3, 2013

C203 Kolej Kediaman Cempaka

Assalamualaikum.
hye peeps! again and again, tujuan aku adalah utk share ngan korang gambar bilik baru aku.
tak laa seluas bilik dlu but sejuk giler laaa bilik ne. kecik kan, kipas kat tengah lak tuu.
i've done something tonight, memandangkn rumate dah tido lebih awal coz x berapa sihat kan..
saja laa remove polkadot yang tak berapa nak ok dah kaler-kaler kat dinding tuu.
bukan apa, mungkin dah terlalu lama kan, so, memang rutin kitaorg rumate2 ne akan hias bilik.
aku mulakan dulu, dengan membersihkn dinding dekat meja study kitaorg. hihi.
then, lap cermin solek yg berbakti sebaik-baiknya. hewhew. bkilat uolls. perghhh. :p
then, lekat laa some flowers bntuk foam kat cermin tuu. hah, dah nmpk comel. xla kosong sgt..

semua tuu aku buat sebab taktau nak buat pe kan.. kalau kat umah 'gayut' je kot. tapi tuu duluu :')
dah terbiase tido lewat kat umah, sampai terbawak-bawak kat hostel. 
cuma situasi aku sama ngan adik aku yg baru masuk asrama, susah nak tido malam coz tukar tempat kan.
yela, dah lama ko tido kat bilik kat umah, then tetiba lak ko berada kat hostel, perghhh. 
kezotan budaya laaa sekejap. tapi sometimes aku dok teringat juga kat adik aku tuu.
risau pulak dahh. boleh ke dia jaga diri. adoyaii. dah laa kalau demam, mama yg jaga.
aku ne akak yg agak jahat juga tapi sape tak sayang kat adik kan kan?..
harap sangat laa dia okeh je kat sana. #ALL IS WELL.
jangan jadi mcm aku dah laa. manje sangat, dah homesick. awal lg kot. huhu. 
bosan yg teramat laa bosan bila waktu petang menjelma. yela, kalau kat umah tiap petang bosan, mesti ajak mama gi umah makcik jenjalan. huh, siyes taktau kot nak buat apa kat sini. update blog je la.
 hp pun tak brapa layan sgt. ntah sape ntah nak msg aku masa ni. #alone.

hah, gambar kat bawah ne adalah cket nak gambarkan keadaan bilik aku yg baru ne.
tapi sory laa, kualiti gambar x cantik. guna phone je.
Mr. Canon tinggal kat umah. berehat. rindu lak kat Mr. Canon :'(

meja study aku. kemas tak kemas tak? pasni konfirm bersepah. :p

my bf. my katil. hieeehoooiiiii~ #sila abaikan lappy atas katil

okie la. mata dah start mengantok dah. later aku update lg. hewhew.
doakan aku dapat menempuh dugaan dan cabaran pd taon 2013 ne dengan tabah ye korang.

XOXO :D

salam sayang, AwanaYz


0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages