Budak Comel Yang Singgah

Tuesday, January 29, 2013

Wordless Day

Assalamualaikum.
yep uols. apa khabar semuanya? terima kasih kerana sudi jengah-jenguk blog aku yg tak cantik ni.
kebetulan aku agak bosan pada hari ini. yela, lecturer semua gi audit.
alahai, cam takde keja lain je aku dok menaip-naip tuk entri kat blog ni.
padahal keja belambak. semuanya aku letak dalam bilik. tak bawak pun gi kelas.
okeh-okeh, hari ni mood aku agak bengong kejap. tetiba jeles pulak baca blog Dena Bahrin.
sweetnya dia, bercinta lepas nikah :') 
always nak macam tu. tapi ntah, Allah swt tau yg terbaik tuk aku :)
just wait and see. :D
terdengar pulak classmates pasang lagu Istikharah Cinta. okeh fine, memori itu datang lagi.
currently, aku suka sgt dengar lagu T2, Tak Jodoh. :')
nice one, tapi memang sedih laa lagu ni. *pliss jgn nanges*

"rela relakanlah masa itu, biarkanlah jadi masa lalu.."

ekceli aku memang bosan tahap gaban kot sekarang. dah laa kecewakan seseorang semalam. 
minta maaf ye sedara. :)
mesti dia kecewa sesangat pada saat dan ketika ini. aku minta maaf.
okeh la, aku rasa lebih baik aku buat keja pada saat ini. sila jangan bazir masa yg ada ya. jangan jangan!
malam nanti kena sambung presentation pulak. mak aihhh. sabo je la.
okeh uols, adios! :)

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages