Budak Comel Yang Singgah

Friday, January 18, 2013

Nota PSK 3103 - Kajian Masa Depan

Assalamualaikum. 
hyep! malam ni aku nak sharing-sharing ngan korang pasal nota ringkas PSK 3103 - Kajian Masa Depan.
kepada mereka yg memang stalker aku kat fb, dorang tahu laa yg aku pernah dok sebok siapkan ppt ni.
aku buat sendiri tau! no kopipes. ingat aku suka sangat ke minum kopi. heh, pe kaitan -_-"
tak banyak pun bnda alah ne, sikit je. aku printscreen je dr lappy then share ngan korang.
kita kena share ilmu. ye kan?
rasanya untuk exam boleh laa kot korang rujuk-rujuk sini. merapu je aku.
jangan gelak kalau ppt yang aku buat ni tak cantik ke, apa ke..
nak copy bley, pandai-pandai korang laa. jgn salah guna sudah.
so, let's study!
*
*









okie, sekian. terima kasih. selamat belajar. :)








0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages