Budak Comel Yang Singgah

Monday, January 7, 2013

C203 - ROom Sweet ROom #Fasa1

Assalamualaikum.
hye peeps!
sja nak share apa yg aku buat hari ni.
aku x buat apa pun melainkan menghias bilik aku agar menjadi lebih kondusif untuk didiami. yieehhha!
apa tidaknya, aku rasa cam Najwa Latiff je coz dinding ngan board kat dpan meja tulis aku kosong giler.
now, nmpak more kaler-kaler laa gitu.
cuma tak berapa nak cukup bahan. tak sabar nak tunggu elaun masuk, i need some stuffs yg ada kaler biru pink gitu. lovely right? ekekekeke.



sorry, kualiti gambar tak cantik sgt. tak tau laa apa adik-adik aku buat ngan Mr. Olympus ne. rindu pulak ngan Mr. Canon. :(
dalam pada masa yg sama, aku terjumpa gambar aku duluuu... hehe


gambar masa semester 3 laa ne. masa nak gi kk ngan kengkawan. hewhew..
boleh pulak aku posing cenggitu. hampeh tol :p
dulu tak berapa nak bambam sangat. mksud aku TEMBAM okeh..
skarang, ooo maaakkkk aiiiii.. terlebih "comel". ekekekeke :p


#gambar masa kini bersama c athirah yg comel :p

okeh laa, rasanya lebih elok tido skang. nanti ada jugak yg tertido dalam kelas besok pagi.
adios! ;)




0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages