Budak Comel Yang Singgah

Wednesday, January 2, 2013

Mengimbau Masa Remaja

Assalamualaikum.
hyep hyep! hahooiiii~ hihihi.
bebuat happy je aku. padahal, dalam hati rasa macam nak nangis beb! #RinduRumah
walaupun kat rumah xdapat nak online bagai, nak update blog pun susah, tapi aku tetap suka kat rumah.
haaa, ni laaa dia, hasil cuti hampir 2 bulan. HOMESICK! sejak balik ke ipg ni. hampeh. -_-"
balik sini je macam-macam alasan aku bagi kat mama - sebab nak balik hujung minggu punya pasal.
serius, malam pertama *perghh, macam pengantin baru je ;p* aku tak dpt nak tido sangat.
demam pun tak berapa nak ok lagi kan. batuk memanjang. cakap sket je, dah rasa nak hilang suara dah.
sakit tekak ni memang aku tak suka - xdapat nak melalak sesuka hati I. 
tapi yg bagusnye, selera mkn kurang. then, aku boleh laa mendietkan diri masa ni. hewhew. :p

nak dipendekkan cerita, memang laa nak share kan pasal tahun 2012.
tapi nanti laa, lain entri. hihi. cerita Ranau pun tak abes lagi. nak promote blog Lenny pun x abes lagi :p
hari pertama tahun 2013, aku ikut mama papa pegi hantar adik aku - Yuzemah, masuk asrama.
perghh, kemain lagi dia pnya semangat nak masuk asrama. berkobar-kobar uolls.
nampak giler aura dia. tadi aku call mama aku, aku difahamkn petang ni dorang pegi lawat dia.
cisss, mentang-mentang laa dekat. -_-"
diselitkan jugak laa gambar yg sempat aku snap masa hantar budak cenonet tuu masuk asrama. hihihi.

surau. dekat ngan asrama kan? teringat lak zaman remaja aku, dok lepak tempat ambik wuduk ngan kengkawan. hihi

serius, rindu that moment :')

okeh laa, setakat tu je laa kot entri kali ni.

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages