Budak Comel Yang Singgah

Monday, January 14, 2013

Istikharah Cinta

Assalamualaikum. hyep hyep.
disebabkan aku agak mengantuk dalam proses menyiapkan tugasan ni, so, aku usha laa fail musics dlm lappy..
then, terjumpa satu lagu. ISTIKHARAH CINTA. automatik teringat kat someone..
Allahurabbi.. bila rasa rindu itu datang :'(
#Ya Allah, peliharalah hati-hati hambaMu ini agar sentiasa berada di atas landasan-Mu.. :')
seriously, lagu ne sometimes buat aku rasa sebak pun ada jugak. mak aiihhhh. sensitip jugak aku erk.
dah dah, jgn nak melebih-lebih pulak. kang ada jugak kerja tak siap ne kang. 
so, aku share laa ngan korang lirik lagu ne erk. ne pun aku kopipes jerr mana-mana website. maaf! ;p
*
*
*
Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh do'a

Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta

Tetapkan pilihan sebagai teman

Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukmu
satu nama teman setia
Naluriku berkata

Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

diistikharah cinta..

sekian. enjoy your reading! :) #published.

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages