Budak Comel Yang Singgah

Monday, January 7, 2013

Sweet! :D

Assalamualaikum.
hye uols! hehe. korang mesti tertanya-tanya kan nape entri kali ni yeyeo sangat?
okie, begini laa. ekceli tadi, aku usha laaa kat fb ne, tgok post-post orang yg menarik.
then, aku tertarik tengok post Irine Nadia! dia post gambar dia ngan mr hubby dia lerrr.
omaigad! omaigad! *pengsan*
so sweet laa korang.!


ne gambar dorang. Irine now bakal jadi mummy. umo muda-muda dah kahwin, rezeki murah mengandung lak tu. sweet kan? :)
ku akui *mcm hafiz la pulak* aku jeles. kalau laa ada jodoh, dh lama dh aku kahwin awal ne.
rezeki tau? tapi nak buat macamana, just tunggu je la. :)
kat Irine pulak, maaf erk, pinjam gambar sat. hehe.
kekadang terpikir jugak buat apa nak kahwin awal. macam-macam benda negatif mula timbul dalam otak.
bila cuba pikir positif, ada baiknya kahwin awal ne. dapat elakkan fitnah uols ;) 
kalau nak tahu, tanya kat Lenny. dia pakar sikit bab kahwin awal ne. haha. *larikkkkk*

ne aku nak ngaku benda yg agak memalukan sikit laa.. #bagi aku agak memalukan okeh -_- 
ekceli beberapa malam ne, aku asyik mimpi sal kahwin je.
ntah laa apa kes aku mimpi camtu. arghh. sila laa korang gelak guling-guling ke apa. dah serius aku mimpi cmtu.huhu.nak buat macamana. ;(

tong tong chan sangat kan entri aku malam ne. padahal muke dah berkerut seribu kot, tahan sakit perot.
sebabnye, aku pun taktau napa. dari pagi tadi lagi cenggini. ada juga yg telan panadol ne kang. huhuhu
apapun, nanti akan diupdate lagi ya blog ne. bahasa aku pun dah penuh dengan kacukan dah sekarang.
kelass sangat laa kau wana. *tangan ke dada, mata ke atas*
anyway, take a good care to all readers! ;)

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages