Budak Comel Yang Singgah

Friday, January 18, 2013

Salasilah Keluarga

Assalamualaikum.
hye peeps! sory uolss. lama sgt mendiamkan diri.
agaknye aku sembunyi kat bawah tempurung kot. ekekeke.
maklum laaa, dh msuk minggu ke 3 kuliah aku tuk semester 5 ni. busy giler kot.
baru jap tadi aku siapkan salasilah keluarga aku yang besar tuu tuk dihantar besok.
untuk apa? haaa.. tuk PSK okeh.. *bangga jap*
aku xde laa nak banyak cakap kat sini, lagipun korang tengok sendiri lerr salasilah keluarga aku satgi naaa..
banyak lagi keja nak kena buat. itooo, iniiii... iron baju pun tak lagi..
besok kelas awal giler, pukul 7 dh start. konfirm our tutor dh terpacak kat depan kelas pukul 6.50 pgi.
penuh komitmen! bangga! :)
tapi ank murid dia pula buat hal datang lewat. sory sir! :)
 anyway, pliss usha-usha pic di bawah yg aku dh printscreen kan tuk korang kenal family aku.hee.

*ada jugak nama pakcik n makcik aku yg aku taktau, aku just letak je apa-apa ntah. ;p*

#maaf!aku taktau sangat nama kazen-mazen aku ne. nama bebenor mereka laaa mksud aku. ;p


m family :)


family papa :)

family mama :)

okeh, done! :)

LISTEN! LISTEN! LISTEN!
sila jangan copy tak tentu hala okeh. minta kebenaran dulu dgn aku. faham tak?
SEKIAN.

xoxo ;D

-AwanaYz-

Adios. buibui.

0 Si HenseM & si CoMeL BerKaTa..:

Post a Comment

Pages